close

 

歌詞

 

You're the first face that I see

我看到的第一張臉是你

And the last thing I think about

我最後想到的也是你

You're the reason that I'm alive

你是我仍存活的理由

You're what I can't live without

沒有你 我活不下去

You're what I can't live without

沒有你 我活不下去

 

You never give up

你從不放棄我

When I'm falling apart

當我悖離你

Your arms are always open wide

你總是向我敞開膀臂

And you're quick to forgive

你很快原諒我

When I make a mistake

當我犯錯的時候

You love me in the blink of an eye

你瞬間向我表露你的愛

 

I don't deserve your love

我不配得你的愛

But you give it to me anyway

但仍然你給了我這分愛

Can't get enough

而我仍不足夠

You're everything I need

你是我所需的一切

And when I walk away

當我走偏的時候

Take off running and come right after me

你立刻飛奔追上我

It's what you do

這就是你為我所做的

And I don't deserve you

我不配得你這樣對待

 

You're the light inside my eyes

你是我眼中生命之光

Give me a reason to keep trying

賜給我繼續努力的理由

Give me more than I could dream

我所得著的超乎我所求所想

And you bring me to my knees

我不由得向你俯伏跪拜

You bring me to my knees

我不由得向你俯伏跪拜

 

Your heart is gold and how am I the one

你心熾熱  如金

That you've chosen to love

卻選擇了愛我

I still can't believe that you're right next to me

我仍不敢置信你就在我身邊

After all that I've done

在我做了這些事之後

 

I don't deserve your love

我不配得你的愛

But you give it to me anyway

但你仍然給了我這分愛

Can't get enough

我仍不足夠

You're everything I need

你是我所需的一切

And when I walk away

當我走偏的時候

Take off running and come right after me

你立刻飛奔追上我

It's what you do

這就是你為我所做的

And I don't deserve you

我不配得你這樣對待

 

(Bridge)

Don't   deserve   a   chance   like   this

我真不配得你這樣的對待

I don't deserve a love that gives me everything

不配得這愛 這愛將一切賜給了我

You're everything I want

我一切所要的 只有你

 

arrow
arrow
    文章標籤
    詩歌分享 西洋流行歌
    全站熱搜

    青欖橄樹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()