Lyrics

 

There's gotta be another way out

這下子必須另尋出路

I've been stuck in a cage with my doubt

我困在一團迷霧中 像籠中鳥

I've tried forever getting out on my own

我一直以來都在嘗試靠己力掙脫

But every time I do this my way

但每當我用我的方式這麼做時

I get caught in the lies of the enemy

我都會被敵人的謊言困住

I lay my troubles down

現在我放下煩惱

I'm ready for you now

預備好迎向祢

 

Bring me out

帶我出去

Come and find me in the dark now

請祢來 我身處黑暗 

Everyday by myself I'm breaking down

每一天 我孤軍奮戰 身心俱疲

I don't wanna fight alone anymore

我再也不想獨自一人打這場仗

Bring me out

帶我出去

From the prison of my own pride

逃離自傲的牢獄

My God I need a hope I can't deny

神啊 賜我盼望 除去疑惑

In the end I'm realizing

我這才明白

I was never meant to fight on my own

我其實無需靠自己打這場仗

 

Every little thing that I've known

我所知的屬世知識

is every thing I need to let go

是該放下了

You're so much bigger than the world I have made

祢遠比我所知的一切還偉大

So I surrender my soul

所以我交託我的靈魂

I'm reaching out for your hope

迎向祢 迎向盼望

I lay my weapons down

卸下武器

I'm ready for you now

我已預備好

 

Bring me out

帶我出去

Come and find me in the dark now

請祢來 我身處黑暗 

Everyday by myself I'm breaking down

每一天 我身心俱疲

I don't wanna fight alone anymore

我再也不想獨自一人打這場仗

Bring me out

帶我出去

From the prison of my own pride

逃離自傲的牢獄

My God I need a hope I can't deny

神啊 賜我盼望 除去疑惑

In the end I'm realizing

我這才明白

I was never meant to fight on my own

我其實無需靠自己打這場仗

 

I don't wanna be incomplete

我不想做半吊子

I remember what you said to me

我還記得祢曾對我說

I don't have to fight alone

我無需獨自奮戰

 

Bring me out

帶我出去

Come and find me in the dark now

請祢來 我身處黑暗 

Everyday by myself I'm breaking down

每一天 我身心俱疲

I don't wanna fight alone anymore

我再也不想獨自一人打這場仗

Bring me out

帶我出去

From the prison of my own pride

逃離自傲的牢獄

My God I need a hope I can't deny

神啊 賜我盼望 除去疑惑

In the end I'm realizing

我這才明白

I was never meant to fight on my own

我其實無需靠自己打這場仗

arrow
arrow
    文章標籤
    詩歌分享
    全站熱搜

    青欖橄樹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()