close

 

Lyrics

 

They say don’t let them in
他們說別讓惡魔進來

Close your eyes and clear your thoughts again
閉上眼,再次整理自己的思緒

When I’m all alone, they show up on their own
當我獨自一人時,他們會悄悄出現

Cause inner demons fight their battles with fire
因為心魔用火來挑起一切戰爭

Inner demons don’t play by the rules
心魔不按規則走

They say “Just push them down, just fight them harder
他們說,將它們撂倒,狠狠地對抗它們

Why would you give up on it so soon?”
你怎麼這麼快放棄呢?

 

So angels, angels please just keep on fighting
所以天使啊,拜託你持續抗爭

Angels don’t give up on me today
天使啊,不要放棄我

The demons they are there; they keep on fighting
惡魔仍在那裡持續戰鬥著

Cause inner demons just won’t go away
心魔還沒離去

 

So angels please, hear my prayer
所以天使啊,聽聽我的禱告

Life is pain, lifes not fair
生活是痛苦的,生命是不平等的

So angels please; please stay here
所以天使啊,拜託留在這裡

Take the pain; take the fear
帶走我的傷痛,帶走我的恐懼

 

They say it won’t be hard; they can’t see the battles in my heart
他說這一切並不困難,但那是因為他們看不見我心中的掙扎

But when I turn away
當我試著打發惡魔離去時

The demons seem to stay
他們似乎不想走

Cause inner demons don’t play well with angels
因為心魔總不擅長對付天使

They cheat and lie and steal and break and bruise
他們欺騙、說謊、偷竊、傷害

Angels please protect me from these rebels
天使啊,拜託保護我遠離惡人

This is a battle I don’t want to lose
我不想輸了這場戰爭


So angels, angels please just keep on fighting
所以天使啊,拜託你持續抗爭

Angels don’t give up on me today
天使啊,不要放棄我

The demons they are there; they keep on fighting
惡魔仍在那裡持續戰鬥著

Cause inner demons just won’t go away
心魔還沒離去

 

Angels, angels please just keep on fighting
所以天使啊,拜託你持續抗爭

Angels don’t give up on me today
天使啊,不要放棄我

Cause he demons they are there; they keep on fighting
惡魔仍在那裡持續戰鬥著

Inner demons just won’t go away
心魔還沒離去

 

So angels please, hear my prayer
所以天使啊,聽聽我的禱告

Life is pain, lifes not fair
生活是痛苦的,生命是不平等的

So angels please; please stay here
所以天使啊,拜託留在這裡

Take the pain; take the fear
帶走我的傷痛,帶走我的恐懼

 

 

中譯取自 Mr. 生活扉頁

arrow
arrow
    文章標籤
    詩歌分享 西洋流行歌
    全站熱搜

    青欖橄樹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()