close

 

Lyrics

 

From the love of my own comfort
從只愛自己安舒
From the fear of having nothing
從害怕一無所有
From a life of worldly passions
從熱衷屬世的享樂
Deliver me O God
噢神 求釋放我

 

From the need to be understood
從需要被人瞭解
From the need to be accepted
從需要被人接受
From the fear of being lonely
從害怕孤單
Deliver me O God
噢神 求釋放我
Deliver me O God
噢神 求釋放我

 

And I shall not want, I shall not want
我不致缺乏 我不致缺乏
When I taste Your goodness I shall not want
當我親嚐祢的美善 我不致缺乏
When I taste Your goodness I shall not want
當我親嚐祢的美善 我不致缺乏

 

From the fear of serving others
從害怕服事他人
From the fear of death or trial
從害怕死亡或試煉
From the fear of humility
從害怕謙遜
Deliver me O God
噢神 求釋放我
Deliver me O God
噢神 求釋放我

 

And I shall not want, I shall not want
我不致缺乏 我不致缺乏
When I taste Your goodness I shall not want
當我親嚐祢的美善 我不致缺乏

No, I shall not want, I shall not want
是的 我不致缺乏 不致缺乏
When I taste Your goodness I shall not want
當我親嚐祢的美善 我不致缺乏

When I taste Your goodness I shall not want
當我親嚐祢的美善 我不致缺乏

 

 

 
arrow
arrow
    文章標籤
    詩歌分享
    全站熱搜

    青欖橄樹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()