close

 

Lyrics

 

So many times,
已許多次

You reached out to me,
祢手伸向我

But I turned my back 'cause I didn't think you had what I need.
但我卻背對祢 因為我認為你沒有我所需要的

Now you're everything,
現在祢是一切

You're everything to me.
祢是我一切

I can't be without you God,
我無法離開祢而活 我神

You're everything.
祢是一切

 

And I want to say thank you,
我要說謝謝祢
I was lost and you found me,
當我走迷了路 祢找到我
I was dead inside,
我心死的時候
And you breathed into me,
祢將生命氣息吹進我裡面
And you brought these bones to life.
使我如枯槁骸骨 再次有生命
I want to say thank you,
我要說謝謝祢
Thank you for saving me.
謝謝祢救了我
Thank you for loving me unconditionally God.
謝謝祢無條件愛我 我的神

 

You stood with open arms,
祢向我展開雙臂

But I ran away.
但我逃走了

'Cause I was scared of the pain that came with trust.
因為我害怕因信而帶來的痛苦

But I came running back,
但我轉回頭

Into your embrace,
投入祢懷抱

Because I knew you'd still be there,
因為我知祢仍在那裡

You'd never leave me God.
祢從未離開我 我的神

 

Chorus

 

I don't deserve you God (x2)
我不配得神祢這樣對待

But you keep on loving me anyway.
但祢仍然這樣愛我

Oh, You'd never stop loving me God.
噢 祢從未停止愛我 我的神

 

arrow
arrow
    文章標籤
    詩歌分享 西洋流行歌
    全站熱搜

    青欖橄樹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()