close

Lyrics:

I remembered black skies
記憶中 天空暗黑

   

The lightning all around me
閃電襲來

I remembered each flash
每一閃動

As time began to blur
時間開始混亂

Like a startling sign
像可怖的天啟

That fate had finally found me
命運之神終於找到我

And your voice was all I heard
我只聽見你對我說

That I get what I deserve
我活該

 

So give me reason
但,請給我理由

To prove me wrong
證明我做錯了什麼事

To wash this memory clean
讓我從這記憶之流得潔淨

Let the floods cross
讓這大水沖刷

The distance in your eyes
你眼中的的距離

Give me reason
請給我理由

To fill this hole
填滿這個空洞

Connect this space between
重連中間隔閡

Let it be enough to reach the truth that lies
足夠用真理填補

Across this new divide
跨越這個新斷裂

 

There was nothing in sight
極目所及 空無一物

But memories left abandoned
記憶流淌

There was nowhere to hide
無處可藏

The ashes fell like snow
塵灰如雪花落滿一地

And the ground caved in
這地卻開了口

Between where we were standing
在我們中間

And your voice was all I heard
我只聽見你對我說

That I get what I deserve
我活該

 

So give me reason
但,請給我理由

To prove me wrong
證明我做錯了什麼事

To wash this memory clean
讓我從這記憶之流得潔淨

Let the floods cross
讓這大水沖刷

The distance in your eyes
你眼中的的距離

Across this new divide
跨躍這個新斷裂

 

In every loss in every lie
每個失落 每個謊言

In every truth that you deny
每個你所否認的真實

And each regret and each goodbye
每個懊悔 每個再見

Was a mistake too great to hide
錯誤連連 再無法隱藏

And your voice was all I heard
我只聽見你對我說

That I get what I deserve
我活該

 

So give me reason
但,請給我理由

To prove me wrong
證明我做錯了什麼事

To wash this memory clean
讓我從這記憶之流得潔淨

Let the floods cross
讓這大水沖刷

The distance in your eyes
你眼中的的距離

Give me reason
請給我理由

To fill this hole
填滿這個空洞

Connect this space between
重連中間隔閡

Let it be enough to reach the truth that lies
足夠用真理填補

Across this new divide
跨越這個新斷裂

Across this new divide
跨越這個新斷裂

Across this new divide
跨越這個新斷裂

arrow
arrow
    文章標籤
    西洋流行歌
    全站熱搜

    青欖橄樹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()